söndag 11 september 2011

Det var ju på Dramaten

...som teatern Mormors svarta ögon spelades. Dramaten! Jomantackar. Jag är finkulturell så det förslår, det märks ju. Var länge sedan jag var på nån föreställning överhuvudtaget, ser fram emot tisdag!



Det här är pjäsens affisch. Ser ganska dramatiskt (ha!) ut va?

Kom nyss hem från jöbbet, nu ska jag götta till det med en jäävla macka, som vår gamle Framnäsvän skulle sagt. Han som sket fyrtumskorven i tvåtumsröret. Och så var det nåt med Roomservice också? Bea minns du?

2 kommentarer:

  1. Haha jaaa, Han ja! Vi måste hitta han igen. Men ahn skulle ju hacka upp korven i mindre bitar minns jag iaf. Men Roomservice minns jag inte vad dom gjorde :)

    SvaraRadera
  2. Du behöv int bli rädd jag blev int på barn med dig, jag hade min petsari på mig!

    Och vadå Olinda jag vill ju se ut som dig 99 ;)

    SvaraRadera