fredag 12 augusti 2011

Kändisskvaller

Jag kollade på Blocket och såg en annons för Mötesplatsen där jag kände igen en dejtsugen ung man. Cassi och Malin minns iaf? Det var nämligen Ville Niskanen som var med i Idol 2005 och 2006. Han åkte ut båda gångerna. Stor chock när han åkte ut andra gången, han gick inte vidare från Oscarsteatern. Han sjöng jättebra och jag vet inte varför han åkte ut... Han var tjock och bögig kanske juryn tyckte. Sorgligt att de inte går på rösten utan imagen. Och sjukt homofobiskt och tjockisförtryckande. Han borde söka sig till The Voice eller True Talent som de där nya talangprogramen heter där juryn inte ser deltagarna!
Tyckte det var kul iaf att han söker kärlek on the line. Fast det är väl inte så ovanligt.
Apropå kändiskärlek fick jag reda på idag att Vincent Pontare och Agnes är ihop sedan våren 2009! Hade ingen aning, och jag som brukar vara uppdaterad på kändisskvaller. Det blir bakläxa på mig nu, måste läsa mer Hänt extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar